A napelem működése

Kinek milyen reklámja van? Sokszor elgondolkodom azon a kérdésen, hogy hogyan is készülnek a különböző termékek reklámja. Főleg amikor egy fárasztó, vagy éppen nem jónak mondhatót látok. Azt gondolom azzal egyet értünk mindannyian, hogy nem igazán rajongunk értük. Persze ki is szeretné, amikor mondjuk egy izgalmas filmet szakítanak meg vele, vagy éppen az egy órás filmből lesz két órás a köztes szünetekkel együtt.

A reklámok

Azt gondolom, hogy vannak igazán jól sikerültek is, amik vagy ott csengenek a fülünkben, vagy ha meghalljuk akkor már tudjuk hogy melyik termekről van szó. Ez jelenti azt nálam, hogy egy reklám sikeres. A tévék ebben az esetben azért sokkal könnyebb helyzetben vannak, mert ott több érzékünkre hatnak egyszerre. A rádiók már sokkal nehezebb helyzetben vannak, hiszen ott csak a hallás alapján van lehetőségük arra, hogy megismertessenek egy terméket velünk.ice-cream-cone-1274894_640

Vannak termékek, amiket sokkal egyszerűbb megszerettetni, megismertetni, mint egyéb termékeket. Hogy mondjuk vegyünk egy példát. Egy öblítőt sokkal könnyebb reklámozni, mint egy napelemet, a napelem működését.

A kedvencek

Mindenkinek van ilyen, nem hiszem, hogy nincs egy sem. Neked van kedvenc reklámod? Sőt időszakok is vannak, hogy mikor melyik erősödik fel. Értem ez alatt, hogy télen sokkal intenzívebben teázunk mondjuk mint nyáron, így ebben az időszakban szerintem sokkal jobban odafigyelünk erre. Vagy ha a fordított esetet nézzük, akkor mondjuk egy jégkrém reklám sokkal jobban felkelti az érdeklődést mint amúgy.

 

 

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.